Siemens HiCall zorgsysteem

Een nieuwe maatstaf voor veiligheid en comfort.

Zorgcentra en aanbieders van aanleunwoningen moeten zich tegenwoordig niet alleen richten op pure hulpverlening, maar ook de verdere wensen van bewoners en gasten efficiënt vervullen.

Koekman Telecom werkt met het HiCall oproepsysteem van Siemens. Dit concept biedt het voordeel van een oproepsysteem dat in een telecomoplossing geïntegreerd is. HiCall kan daarom overal aangesloten worden, waar telefoonleidingen ter beschikking staan. Door deze twee systemen te integreren bespaart u veel op de kosten en krijgt u een perfect werkend systeem.

Indien uw organisatie toe is aan een totaaloplossing voor de communicatie neem dan vrijblijvend contact met ons op voor verdere uitleg.

Functionaliteiten HiCall zorgsysteem

Het HiCall oproepsysteem laat zich door het modulaire concept optimaal aanpassen aan de eisen van uw organisatie. U kunt beginnen met een basispakket en later het aantal mogelijkheden uitbreiden. HiCall heeft een ESPA 4.4.4 koppeling zodat het geïntegreerd kan worden met de brandmeldcentrale. Het HiCall systeem kan gecertificeerd worden volgens de NEN 2575 indien hierom gevraagd wordt.

Het HiCall oproepsysteem is gebaseerd op het Hipath 3000 communicatieplatform en voldoet als oproepsysteem aan de eisen voor senioren- en verzorgingstehuizen in DINVDE0834.

De oproepfuncties worden via een Controllerbox of inluisterunit in de kamer uitgevoerd en bewaakt. Op de Controllerbox of inluisterunit kunnen externe accessoires zoals trekkoorden, rookmelders, oproep- en afstelknoppen, peerdrukkers ed. worden aangesloten. Daarnaast kan in elke kamer een telefoontoestel worden geplaatst.

Het Siemens HiCall zorgsysteem kan eenvoudig uitgebreid worden en op uw wensen worden afgestemd.

Meer weten? Neem dan contact met ons op! Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar via 0341-429577. U kunt ook een bericht naar ons sturen via ons contactformulier.

Laatste nieuws